About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

8 Şubat 2011 Salı

BEN DE CANONCU OLDUM



Sipariş ettiğim Canon'.um nihayet dağları denizleri aşa aşa bana ulaştı.Daha birbirimize çok yabancıyız.Çalışıp öğreneceğim inşallah ,ne yazık ki İzmir'de kullanmaya yönelik kursu olmadığı için kitap ve CD sinden çalışıp öğrenmek zorundayım.Güzel bir bebek değil mi?
Sevgiler...

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun çok güzel :) bende de 50 D var.merak ettiğin bişeyler olursa yardımcı olurum seve seve :) bağımlılık yapıcak söyliyim :)

    YanıtlaSil
  3. ohhh canonlanmışız ne mutlu:)) güzel anlarda kullanın..Canonun onlıne eğitimi var kutusunun üzerindeki şifreyle sisteme giriş yaparsanız çok güzel anlatıyorlar bayağı yol alırsınız bilginiz olsun;)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanım fotoğraf makinanızı, gerçekten güzel bir bebek:))))

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullan güzel resimler çek bizlerle paylaş

    YanıtlaSil
  6. Sen onu layıkı ile büyütür,kısa zamanda bebeklikten ergene dönüştürürsün canım,eminim .
    Mutlu beraberlikler.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun nerden, kaça aldınız??

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın . Darısı başıma .

    YanıtlaSil
  9. Bebek çok güzel,harika fotolar çekersiniz inşallah,sağlıkla kullanın !

    YanıtlaSil
  10. Gule gule kullanin, bol bol resim bekliyoruz..sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Unicorn teşekkürler,neden olmasın?
    Meyracığım ben Tr.den almadım,benim için de geçerli mi söylediğin?
    Lolipu teşekkürler..
    Mevdoş'um inşallah,şimdilik kızların fotoğraflarını çekiyorum durmadan ,elim alışsın bakalım...
    Tülin sen ne kadar kibarsın harşka bir yorum,yüzünü kara çıkarmam inşallah!

    ∂єкσяαρѕυωαѕуση sana mail attım :)
    Güloş amin!Hatice teşekkürler canım.
    Baykuş Gözüyle,umarım,teşekkürler...
    Alaçatı teşekkürler,beklentinizi boşa çıkarmam inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. ne zamandır net'e giremediğimden yeni gördüm... Hayırlı olsun colettecim...yakışır sana ;)

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullanın, bol neşeli renkli kareler çekmenizi dilerim... Ben de Canon kullanıcısıyım, herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa, sormak için hiç çekinmeyin, elimden ne gelirse yardımcı olurum seve seve... :))

    YanıtlaSil
  14. Sebiciğim teşekkürler,çok naziksin:)
    Sihem teşekkürler şimdi sağını solunu kurcalamakla meşgulüm,yardım teklifini seve seve kabul ederim canım:)

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun! Ben de yakın zamanda Nikon aldım ama hala bakınmış değilim ne nedir diye.. kolaylıklar size

    YanıtlaSil