About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

8 Aralık 2010 Çarşamba

YEMEKTEYİZ




   Geçtiğimiz pazar sevgili dünürümün yemek davetindeydik.Şimdi bu post neden gecikti onu açıklayayım;yemekler o kadar güzel sohbet o kadar tatlıydı ki çıkarken fotoğraf makinemi orada unutmuşum :(
Biz ayrı şehirlerde yaşadığımız için hemen almam mümkün olmadı.Neyse makinem dün akşam kargoyla geldi ben de hemen bu güzel günü sizlerle paylaşıyorum.Masada yalnız olduğum fotoğrafı koydum çünkü henüz kendilerinden izin alamadan hazırladım bu postu maalesef...Bir dahaya artık.Sevgiler...

14 yorum:

  1. afiyet olsun
    sofra da pek şık duruyor
    menüde neler vardı?
    değişik tarifler varsa rica ederim:))))))

    YanıtlaSil
  2. Fidoş'um teşekkürler canım.Ana yemek güveçti; asıl ilginç olan güveci odun fırınında pişirtmiş dünürüm.Ben İzmir'de nerede bulacağım da pişirteceğim değil mi?O nedenle çok ilginç ve lezzetli geldi bana.

    YanıtlaSil
  3. Masanız çok güzel :) afiyet olsun ablacığım.

    YanıtlaSil
  4. afiyet bal şeker olsun colettecim ;)

    YanıtlaSil
  5. COLETTE MERHABALAR, SOFRA ÇOK ŞIK VE ÖZENLİ OLMUŞ DÜNÜRÜN DE EN AZ SENİN KADAR ZEVKLİ GÖRÜNÜYOR BELLİKİ.. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM TATLIM GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKAL..

    YanıtlaSil
  6. Dünürünüzün ellerine,yüreğine sağlık colette ablam.Yüzündeki o tatlı tebessüm ve enerjiye bayılıyorum! (MaşaAllah)
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  7. coletteciğim,
    masa güzel,
    sen masadan da güzel:)

    YanıtlaSil
  8. Çok şık bir masa,sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bence de..Zarafet yönünden de uygun dünürü bulmuşsunuz:)) Muhabbetiniz daim olsun..Ellerine sağlık kendisinin..Size de sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ooooooh yarasın
    hem de odun ateşinde güveç
    biz burda nerde bulucaz
    çok lezzetli olmuştur
    benim yerime de yeseydin keşke:))))))

    YanıtlaSil
  11. sevgili colet harika görünüyorsun masada çok şık birlikte nice sofralarınız olsun canım

    YanıtlaSil
  12. Bloglarımız sayesinde çok şükür her daim yemekteyiz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. cok sık bır masa, sız de oylesınız zaten...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili dostlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.En güzel sofralar ,doyumsuz sohbetler sizlerin olsun :)

    YanıtlaSil