About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

14 Aralık 2010 Salı

SICACIK BATTANİYELER






Soğuk kış günlerinin vefalı dostu battaniyeler.Hepsi birer sanat eseri gibi değil mi?En beğendiklerimi seçtim ama zevk dediğin görecelidir.Bir bakın bakalım sizin battaniyeniz hangisi ? tık tık
Siz üşüseniz de yüreğiniz hep sıcak kalsın.Sevgiler...

10 yorum:

  1. hepsi çok güzel..bu soğuk günlerde kimse üşümesin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ben bunlara bayildim, harikalar..Siteye hemen goz atacagim...boyle guzellikleri paylasmaniza cok sevindim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. tablo gibiler
    süperrrrrr:)))))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ne kadar tatlı ve güzel örnekler, bizim favorimiz en sondaki oldu.

    YanıtlaSil
  5. mimlendiniz bloguma tik tik...http://birazgercekbirazhayal.blogspot.com/2010/12/yen-yl-mm.html

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller duvar halısı gibi
    bende de var bir tane içinde 5 kedi yavrusu olan duvar halısı saklıyorum:))

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. biri dizimde öbürü sırtımda:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel değil mi.Sevgili Örgüçantam'ın dediği gibi;duvar halısına benziyorlar.
    Hepsi çok güzel ama seçtiklerimin hepsi de Labrador:D Pupylere diyecek yok tabii...Haklısınız bu soğuk günlerde hiç kimse üşümesin.

    YanıtlaSil
  9. duvara asılacak kadar güzeller,tablo gibi:)

    YanıtlaSil
  10. Tablo gibi ne kadar güzel işlenmişler :)

    YanıtlaSil