About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

27 Aralık 2010 Pazartesi

BİR MİM...

Sevgili CEPAYNASI  beni mimlemiş bakalım neler demişim?

2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?

Biricik oğluşum,evimin prensi kalbinin prensesine kavuştu.Bu yıl sözlendi...




2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?

2009 oldukça yorucu ve sıkıntılıydı hastalıklar,oğlumun ABD'ye gidişi beni çok yormuştu,2010 üstüne iyi gelmişti hani bir şey getirmemişti ama en azından alışmıştım ...






2011'e nasıl girmek istersin?
Sevdiklerimle mümkünse kar altında :)






2010 da yapmak isteyip yaptıkların,yapamadıklarınız nelerdir?
Onları 2011' e taşıdım galiba...
  Tüm dostların 2010 yılının iyi geçtiğini umuyorum ama 2011 daha da güzel geçsin...
  Ben de mimi yanıtlamak isteyenlere yolluyorum,
   Sevgiler...

3 yorum:

  1. ben de mümkünse kar altında girilen bir yeni yıl istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nilgün Hanım, kabul ederseniz (bugün bir mim de almışşsınız ama) bizde bir ödülünüz var. Sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
  3. coletteciğim,
    tüm dileklerinin gerçek olduğu,sağlıklı bir yıl diliyorum:)))

    YanıtlaSil