About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

25 Kasım 2010 Perşembe

TCHİBO MEYDAN SAVAŞI




Tchibo çarşamba sabahı öyle kalabalık oluyor ki anlatamam.Bana en yakın Tchibo Balçova Agoradaki mağazaları ama ben öyle sabah sabah kapısına dikilemem ki...Keşkül 'ü dolaştır ,evi toparla,çalıştığım zamanlardan kalan alışkanlıkla sabah sabah yemeğini yap,günlük gazeteyi oku derken saat 14 oluveriyor.Eh ben de o saatlerde atladım arabama koştum Agora'ya ,aa o da ne?kimsecikler yok:)Rahat rahat bakındım ,zaten küçücük bir yer,ne var ne yok bir gece önceden bakmışım,alacaklarımı kafama koymuşum zaten...Yukarıda görüldüğü üzere ganimetlerimi kaptım.Laf aramızda şömineye asılan takvim çoraplar da pek ciciydi ama ben çorap işini halletmiştim.
Yılbaşı süslemelerim devam edecek...
Sevgiler...

14 yorum:

  1. çok güzeller... güle güle kullanın... :)

    YanıtlaSil
  2. bende meleklerden alacaktım sabah gidemeyince kaçırdım. mağazayı talan etmişler :)güle güle kullanın. kırmızılı örtünüzü de çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. hem de kırmızı:)
    çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. böyle kalabalık günlerde yorulmamak için sitesinden de sipariş verebilirsiniz..ben birkaç kez eve sipariş vermiştim ve çok ilgiliydiler..siteleri de gayet güzel..

    YanıtlaSil
  5. Ruşen hanım,Ahucuğum teşekkürler,küçük mutluluklar işte...
    Cep Aynası kırmızı evvet!
    Zeynepciğim maksat üzüm yemek değil ki bağcıdan dayak yemek :D Biz Türkler'in gözleri parmak ucunda illa ki dokunacağız :)))

    YanıtlaSil
  6. Ç!lekl! k!z teşekkürler ben havaya girdim ama İzmir hala 20 derece dolaylarında :(

    YanıtlaSil
  7. Ne hoşlar bayıldım.Şu Tchibo nedense bana hitap etmiyor.Hemen hergün önünden geçiyorum.Ama yanımda kızım yoksa giripte bakmıyorum bile baktığımda da böyle şeyler göremiyorum.Ağırlık kahve tekstil üzerine yada ben ilgilenmediğim için dükkatimi çekmiyor.Bugün gidip iyice inceleyip bakayım bana görede vardır bir şeyler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ay bunlar çok şirinlermiş,gülr güle kullan canım,bir çayda ben isterim yukarıda ki kekin yanına...
    ellerine sağlık..
    mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
  9. Sözü mü olur evcilik seve seve ...Hem çay muhabbet ister arkadaş ister:)

    YanıtlaSil
  10. evet haklısınız aslında:))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba! Ben blogunuza ile sevindi ve onun takipçisi duyuyorum.
    Üzgünüm kendi dillerinde hatalar için, ama ben sizinle iletişim kurmak için bir çevirmen kullanıyorum. aşk için teşekkür ederiz. hoş geldiniz her zaman var!
    Blogumda durdurma tankları!
    Blog ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz!
    Have a nice day!
    iyi günler!
    Hugs,
    Lila
    (Dekorasyon Noel)

    YanıtlaSil
  12. pek şirinler colettecim, aynı şekilde bende sitesine bakıp beğendiklerimi almaya gittiğimde kısaca havamı aldım ;)melekler!in tozu bile kalmamıştı...güle güle kulan canım...

    YanıtlaSil