About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

28 Ekim 2010 Perşembe

MİMLENDİM !

Sevgili Ruşen hanım ( ruşyena )beni mimlemiş.En çok okunan 5 postumu yazmamı istiyor.Ruşen hanımı asla kıramam.İşte  geliyor:
1-Hoşgeldin Sonbahar
2-Talı telaşlar
3-Küçük evimin tadilatı bitti
4-Pottery Barn Macy's ziyareti
5-Evimde çekim var/Konuk banyosuna ufak dokunuşlar
Ben de 15 kişiyi mimleyecekmişim ama bir baktım hemen her blog arkadaşım mimlenmiş;ben de isteyen kendini mimlesin dedim :)
Bu vesileyle en büyük bayramımızı kutluyor,Cumhuriyetimiz'in değerini anlayacak ve onu koruyacak kuşaklarca sonsuza dek yaşatılmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder