About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

29 Eylül 2010 Çarşamba

İMDATT TADİLAT VAR

   Bir süre sinirlerim tepemde olacağından sizlerin güzel postlarına bakmakla yetineceğim dostlar.Evin dış cephesi taş kaplanıyor(çakma taş ev olacak)balkon vs. boyanacak,kepenkler sökülüp zımparalanacak ve cilalanacak.Dün başladı ,taş ustaları 1 hafta sürer dediler,boyacılar da artı 1 hafta ;1+1=2 hafta iptalim.Bitince umarım güzel olur sizlerle paylaşırım.Ha bir de şimdiden bahçeyi mahvettiler :(
  Aklımı çelen Alaçatıdaki şu taş evler oldu.
  Sevgiler...



daha fazlası  burada.

9 yorum:

  1. Zor ve yorucu günler bekliyor yani..

    Allah kolaylık versin.

    Sonuç bu zorluklara değsin inşallah. :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım sevgili hobivakti ve iyi dileklerin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Cok cok kolay gelsin, umarim bitince cok guzel olacaktir. ahh o Alacati yok mu? benimde aklimi, kalbimi aldi goturdu o tas evler...Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. sevgili cepaynası ile size terapi lazım... :)
    "oh, ne güzel, evim yenileniyor" olarak da bakılabilirdi bu işe... :)))

    taş evlere nasıl bayılıyorum... eminim çok güzel olacaktır... kolaylıklar diliyorum... ama en çok da relax... :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ruşen hanımcığım teşekkürler.Bu işe kalkışan benim,eşimi ben ikna ettiğim için sızlanmaya hakkım yok:)O halde'ohhh! ne güzel evim yenileniyor'

    YanıtlaSil
  6. Bugün ne taraf baksam tadilat var çığlıkları duyuyorum vede biliyorumki katlanılan zorluğa değen bir meşguliyet....
    Kolay gelsin,bitmiş halini bekliyorum..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. taş evleri bende çok beğenirim.yorulduğunuza değecektir. kolay gelsin.istanbulda olsaydınız yardıma gelirdik :))

    YanıtlaSil
  8. Allah kolaylık versin ablacığım işin çok zor. Bitince iyi ki yaptırmışım diyeceğine eminim. Ayrıca bu evler gerçekten baştan çıkarıcı :)

    YanıtlaSil
  9. ayyy..colette kolaylıklar diliyorum...
    ben hala tam yerleşemedim,genel temizliğe dönüştürdük...kışa hazırlık,zaten yapılacaktı:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil