About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

18 Eylül 2010 Cumartesi

GRİP OYALANMACASI




  

Ne yazık ki tatil bana yaramadı 3-4 gündür ağır bir grip beni kendine esir etti.El işi falan hak getire ,ben de 'bari İKEA organizerimi kaplayayım 'dedim,aksilik bu ya kendinden yapışkanlı kağıt yarıdan sonra yapışmayan kağıt (!)çıktı .Alttaki fotoğrafta görüleceği üzere yamayarak tamamlayabildim ama en azından can sıkıntım geçti.
Herkese mutlu eğlenceli ama en önemlisi sağlıklı hafta sonu dilerim.

9 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun :( Hala çok sıcak İzmir , bu sıcakta nasıl hasta oldunuz ?:((
    Emeğinize sağlık çok güzel olmuş bu :) Göstermeseniz kimse yapışmayan kağıtlı bölümünü görmez zaten boşverin, harika duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadasım gecmıs olsun. Bende ıkı hafta bogaz enfeksıyonundan yenı duzeldım halada bı halsızlık var. Aman dıkkat bu aralar havalarda bı tuhaf. Bu ara organızer a bayıldım cok guzel olmus!

    YanıtlaSil
  3. colette,çok geçmiş olsun...
    kutu çok hoş olmuş..
    kendine iyi bakasın:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Gecmis olsun size..Tatilden sonra bende hasta olmustum, hicde hos degil ama saniyorum mevsim degisikligi..Kutulari kagitla kaplama fikri guzel ama son kisminin yapismamasi ilginc, ama yinede guzel gorunuyorlar, umarim biran once kendinizi daha iyi hissedersiniz.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun colettecim, bu havalara dikkat etmek lazım, virüslerin sevdiği bir dönem..hobiler olmasa vakit nasıl geçer..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim arkadaşlar ,bu virüsü biz grup olarak sanırım Varşova dönüşü kaptık, çünkü hepimiz aynı durumdayız :(

    YanıtlaSil
  7. Geçtiğimiz ağustos sıcağında (hem de İzmir'de) grip atlatmış :( biri olarak çabucak iyileşmeniz dileğiyle, kapladığınız kutu gibi neşeli pazarlar...

    YanıtlaSil
  8. Bak şimdi muhteşem olmuuuuuş, ellerine, zevkine sağlık Colettecim, ve geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili DEKOR GURU,Banu teşekkürler.Sıcakta grip hiç çekilmiyor :(

    YanıtlaSil