About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

4 Temmuz 2010 Pazar

ÜZGÜNÜM

Sevgili dostlarım bu günlerde belki benim PS min ayarlarından belki telefon bağlantımdaki sorunlardan belki de -malum- googledaki problemden  kaynaklanan sorunlar yaşıyorum.Hepinizin bloglarını  ilgiyle ve beğeniyle  izlediğim halde çoğu bloğu açamıyor ve değerli yorumlarınızı yanıtlayamıyorum.Sık sık bağlantı kesiliyor.Size anlatacak şeylerim birikti,Amazon'a ısmarladığım dekorasyon kitaplarım elime ulaştı.Bunları paylaşmak istiyorum ama fotoğraf yükleyemiyorum.Ayy ne çok şikayet ettim :( Yakında tüm problemleri çözüp birlikte olmak dileğiyle...
Sıcak yaz günlerinin tadını çıkardığınızı umuyor hepinize sevgilerimi yolluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder