About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

7 Haziran 2010 Pazartesi

YEMEKTEYİZ







Posted by Picasa

Dün tüm hava tahmin istasyonlarının iddiaları İzmir'de kuvvetli sağanak yağış olacağı yönündeydi.Yağmur yağmadı ama hava açtı kapadı ve akşam o kadar soğudu ki hırkalar yetmedi.Biz yine de dostlarımızla güzel ve keyifli bir akşam yemeği yedik-soğuk ve kapalı havaya inat-.Mangal her zaman olduğu gibi eşimin sorumluluğundaydı ben hafif ve sağlıklı zentinyağlıları yaptım masayı da her an içeri kaçabileceğimiz şekilde (!)hazırladım.
Soğuklar;kuru börülce piyazı,deniz börülcesi-tamammen yöresel bir lezzettir-,yeşil salata,midye dolma,yoğurtlu semizotu,z.yağlı pırasa-ABD.de yiyemediği için oğlumun özel isteğiydi-ev yapımı siyah zeytindi.Tatlı olarak dondurmalı kavun ve vişne soslu irmik tatlısı ikram ettim ama onları içeride yediğimizden fotoğraflayamadım.Ana yemek ise İzmir geleneği balıktı.
İşte böyle...Bizim hafta sonumuz böyle geçeti umarım sizin de güzel geçmiştir.Postlarınızı bekliyorum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder