About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

1 Haziran 2010 Salı

Evim Dergisi Haziran Sayısı

       Dekorasyon dergilerinin neredeyse tümünü yıllardır satın alan ve onları evde koyacak yer kalmayınca eşimin muayenehanesine gönderip ona her uğradığında yeniden ilk kez görüyorcasına bakan ben  EVİM dergisinin 2010 yılı Haziran sayısına bayıldım. Country yaşama ve dekorasyon stiline hayran olduğumu biliyorsunuz,işte 166-175. sayfalarda bu stilin güzel bir örneği bol fotoğraflı olarak yer almış.Evimde İkea'dan mobilya yok diyemem ama ben fabrikasyon mobilyadan ziyade unique ,vintage el yapımı mobilyaları seviyorum.Bu anlamda biraz İngiliz kır evi -cottage stili-biraz da provensal tarz bana daha yakın cathkidston'un vintage çiçekli örtülerine bayılıyorum.

                              Laura Ashley'nin romantik tarzını da kendime yakın buluyorum.

    

6 yorum:

  1. Bende ev dekorasyon dergilerine bakmaya, okumaya doyamiyorum,yillardir biriktirdigim dergilerimi yer kalmadigi icin arkadaslarima vermistim.Tabi aklim halen onlarda, ama neyseki begendigim, sevdigim resimleri kesip kendime bir kitap yapmistim fikir icin. Laura Ashley benimde evime severek aldigim esyalara sahip bir yer. country-cottage tarzini cok ama cok seviyorum ve size katiliyorum bu konuda...

    YanıtlaSil
  2. bende bayilirim bu ev dekorasyon dergilerine, icim gider bahceli evler gorunce icinde : )

    YanıtlaSil
  3. ben de çok seviyorum ingiliz tarzı country-cottage-vintage dekorasyonu... dekorasyon ürünlerinde favorim greengate, ardından cath kidston geliyor. ama çiçekli kumaşlarda en güzelleri cath kidston'da...dilerim bir gün buralara da gelirler...

    bu arada, blogunuzun güncelleme problemi çözümlenmiş, sevindim... :)

    YanıtlaSil
  4. Laura Ashley'nin tarzını ben de çok seviyorum. Hem romantik hem şık detayları oluyor.

    YanıtlaSil
  5. bloguma bıraktığınız yorumun altına yazmıştım, buraya da eklemek istedim:
    Benim blogda, sağ tarafta yer alan favori listemde problem çözümlenmiş görünüyor... önceki tüm postlarınız da güncellenmiş durumda... sanırım yoluna girmiş..

    tekrarlanmaması dileğimle...sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. free math problems for pharmacy technicians online http://exclusiverx.com/products/tretinoin-cream-0-05-.htm Selmeageque 3343120 nyu pharmacy

    YanıtlaSil