About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

24 Mart 2010 Çarşamba

BEN İZMİRLİYİM





Ben İzmirliyim,bizim sözlüğümüzde simite gevrek,Mısıra darı,ay çekirdeğine çiğdem denir:)İzmirli yazı,denizi,Kordon'da yürüyüşü,vapurla karşıya geçmeyi çok sever.Yaşamın tadını çıkarır,özgürlüğüne düşkündür.Bir de ATASI'NA...
İşte vapurla karşıya geçerken çektiğim bir-iki fotoğraf size;bu fotoğraflar kendi başlarına İzmir'i anlatmaya yeter de artarlar bile,fazla söze hacet yok...
Sevgiler.

3 yorum:

  1. Ne kadar sanslisiniz Izmirli olmakla. Bilirim, Izmir´in insani guleryuzlu, sicakkanli, sevecen ve moderndirler. Bizde birgun (Izmir) Alacati´li olmayi hayal ediyoruz...
    Mutlu gunler...

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına hoşgeldiniz, ne iyi ettiniz.Birde incire yemiş,sigortaya asfalya deriz de kimse anlamaz. Ah ah İzmir özledim seni gözümde tütüyorsun...Daha çok resim bekliyorum memleketimden, sizden.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum İzmirlileri bir araya getirdi hemen:) Benim de boyozun ne olduğunu anlatmak bayağı zmanımı almıştı açıkçası.Dinleyip dinleyip "neticede boş hamur yani?" demişlerdi de,hala aklımda:)
    Fotoğraflarınızla İzmir'e, yorumlarıyla İzmirlilere ve size çokça sevgi..

    YanıtlaSil