About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

24 Nisan 2019 Çarşamba

Granny hırka



   Sevdiklerime elimin emeğiyle ürettiklerimi armağan etmeyi seviyorum hele ki beğenilmesi üretme hevesimi , şevkimi arttırıyor .
  Aslında armağan verme konusunda sık sık tereddüt ederim “ ya karşımdaki beğenmezse  ama verene ayıp olmasın diye kabul etmek  zorunda kalırsa “ diye ...
 Satın alınanlarda sorun yok, değiştirme kartı işi hallediveriyor da el emeğinin eşi benzeri yok !



 Bu hırkalar son 2-3 yıldır ne kadar da gözde değil mi? Ben de kendime 2 hırka 2 yelek , gelinciğe de 2 hırka örerek sezonu noktalıyorum . Yani hırka sezonunu noktalıyorum sırada çanta var , önce kendime öreyim beğenir de  kullanırım derse gelinciğe de örerim ...

İnstagramı çok samimi bulmuyorum hatta  bazen instagramda geçirdiğim zamana kayıp gözüyle bakıyorum ama bana kattığı şeyler var inkar edemem . Paylaşmayı seven, emeğini esirgemeyenler sayesinde ufkum açılıyor. Burada isim vermek isterdim ama unuttuklarım olur da onların kalplerini kırarım diye çekiniyorum doğrusu .

Hırka hakkında azıcık detay vermem gerekirse zemin ipim Nako Calico Jakar renk kodu ( 31831 ) toplamda 3 tam  yumak gitti  4. yumaktan çok az kullandım

 Birleştirme ipim de Nako Calico krem , ondan da yaklaşık 3,5 tane gitti . Motiflerin ortalarındaki çeşitli renkler ise evdeki önceki işlerimden arta kalanlar . Tığım ise 3mm. 

Toplam motif sayısı ; arka 4x7 omuzlar 2x2 önler 7x2 kollar 9x2 

Bloğa akıllı telefondan yazmayı çözdüm çözmesine de  daha çok görsel yükleyemiyorum bu sorunu tek yaşayan ben miyim acaba? Neyse buna da şükür diyelim mi? 

Söz verdiğim üzere daha sık buralara uğrayacağım , bloğa uğrayan okuyan , yorum yazan- yazmayan herkese çok çok teşekkür ederim .

Kalın sağlıcakla! 

13 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, sağlıkla ve mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , kızıma ördüm umarım sağlıkla giymek kısmet olur

      Sil
  2. Ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, iyi günlerde giysin gelinciğim 💓

      Sil
  3. Bu güzel şey sevilmez mi? Mümkünü yok hocam :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık colette, yaptıklaarına zaten çook
    bayılıyorum. instagram saniyelik tüketim zaten . burada içimizi
    döküyoruz, yazıyoruz çiziyoruz. anlık seyirci yok burada. bilinçli, okumak için gelen , bizi sven geliyor. o yüzden kimsenin burayı
    terketmesini istemiyorum. daha çok yazsan daha çok okusak.
    mutlu haftasonları!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Buket , blog kalıcı ig. hızlı tüketim ürünü... Ben bir yere tatile gideceksem bloglara bakarım izlenimleri okurum, keza bir konuda daralınca yine bloğa başvururum. Senin Fiyordlar serüvenini eşimle birlikte okuduk biliyor musun?

      Sil
  5. Ellerinize sağlık,ben de bir türlü buradan yorum yazamıyorum,bu sefer olur inşallah 😍

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık,ben de bir türlü buradan yorum yazamıyorum,bu sefer olur inşallah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , siz yazıyorsunuz da bana mail olarak gelmiyor, bloğu açıp kontrol etmezsem göremiyorum ...

      Sil