About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

26 Nisan 2013 Cuma

Mutlu hafta sonları / Armağanlarım var(!)


Bu mavi vazoyu bol bol fotoğrafını çekebilsin diye sevgili Nohut'a


 - Bilekleri iyileşince - bol bol örgü örebilsin ,  kitaplarını rahatça okuyabilsin diye sevgili
   Begonvilli Ev'e


Malzemelerini rahat rahat depolasın diye sevgili Banu'ya


Bu rengi çok sever,tam da onun tarzı  diye  Sahildeki Ev'in sahibesi 'ne


 Hem lavanta rengini çok sever ,hem de köşedeki kırlenti hemencecik  işler diye sevgili Ahu'ya


Daha güzellerini yapar ama kutuları sever diye sevgili Ruşyana'ya


 Rahatça dikiş dikebilsin diye sevgili Esin Perisi 'ne


Göl manzarasına karşı kaneviçe işleyip "ÇOCUKLAR İÇİN MASAL KİTABI " yazabilsin diye sevgili Nurdan hanım'a


Harika çocukları ve ( koca kişisi ) eşiyle neşeli sofralar kursun diye sevgili Esen'e


Lezzetli pastalarından kaneviçelerinden gözümüzü alamadığımız zarif İjlal'e


Takılarını ve bilumum aksesuarlarını saklasın diye sevgili Handan'a

Armağanlarımdır,sevgiyle kullansınlar!

Armağan alamadım diye üzülenler arkası geliyor merak etmeyiniz!

Sevgiler hepinize ,
Çok güzel , mutlu ve bereketli bir hafta sonu dileklerimle!
Kalın sağlıcakla!

Not: Bir zamanlar blog dedi-koduları yazıları yazan sevgili Banu fikir hocamdır. Haydi bakalım ben başladım siz sürdürün de biraz eğlenelim!

46 yorum:

  1. Ne güzel olmuş :) Bu cap-canlı hafta sonu dileğine bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz eğlenelim istedim Zeynepciğim ,arkası gelecek ama :)))

      Sil
  2. Ben de (biz de) istiyorum(z) :) Musmutlu haftasonları Nilgün Ablacım :)Çok güzel bir fikir olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki sana da var ama sıranı beklemen gerekiyor :D

      Sil
  3. Harika bir etkinlik:) düşünenlerin, etkinliği başlatanın fikrine sağlık!
    Mutlu haftasonları şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebiciğim az bira eğlenelim hakkımızdır ama değil mi?

      Sil
  4. Amanın ki ne amanın :D
    Kimse kıskanmasın ama galiba en pahalı hediye bana gelmiş :D
    Hediyeme bayıldım... Hakkını layıkıyla vermek, benim için vefa borcu oldu sanırım...

    "Birşeyi 40 kere söyleyince olurmuş" sözüne inanç ve gerçekleştirir tabii ki umuduyla kollarımı sıvıyorum.

    1. Çocuklar için masallar kitabım haftaya baskıdan çıkıyor...
    2. Çocuklar için masallar kitabım haftaya baskıdan çıkıyor...
    3.Çocuklar için masallar kitabım haftaya baskıdan çıkıyor...
    4,5, 6.......................................

    Şaka bir tarafa bizim "oda, salon, balkon" arasına sıkışmış günlük hayatımıza ne güzel bir pencere açmışsınız Nilgün hanım; kendi adıma kocaman kocaman teşekkür ederim.

    Yüzümdeki gülümseme kulaklarıma dayandı; toplamak zaman alacak!

    Haftasonunda yüzlerinizdeki gülümsemelerin en az benimki kadar kocaman olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünü alamayanlar var haberiniz olsun :)))

      Sil
  5. Sahildeki Ev'de bayıldı hediyesine :)) Renkler, sepetler, fenerler tamamda şimdi o turkuaz plastik çizmeler düştü aklıma işte:)) Sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum kocaman kocaman....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O plastik çizmelerden hanidir alasım var benim de :)
      Öncelik sizin olsun!

      Sil
  6. gezi fotoğraflarına bakılırsa yorgunlua değmiş coletteciğim,
    hediye alan arkadaşları kutluyor,
    herkese mutlu haftasonları diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ipucu vermem ama sıradasın CEpayna'm!

      Sil
  7. ÖNCELİKLE ŞAHANE BİR HEDİYE OLMUŞ
    ARKADAŞLAR ÇOK ŞANSLI
    AMA KUSURA BAKMASINLAR BEN HEPSİNİ HEPSİNİ KENDİM
    İÇİNDE ALACAĞIM:) NE YAPAYIM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüğüm önce gelen alır zaten baksana arkadaşlar henüz uykuda:)

      Sil
  8. Walla aldım hediyemi çok ama çokta memnun oldum hem pembe, hem de tatlı....
    Gönlün kadar zarif olan hediyeler için teşekkürler canım..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel, fikir de harikaymışşşşş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sidalciğim teşekkürler,devamı gelecek!

      Sil
  10. en güzel hediye benim hediyem... bayıldımmmm...
    eve ancak şimdi girebildik... hiç niyetim yoktu ama...iyi ki pc yi açmışım...:)
    yüzümdeki gülücük ve bu şirin sürpriz için çok teşekkürler...
    ve de sevgiler... ve öpücükler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Ruşen hanımcığım ,geç olsun da güç olmasın!
      Güzel yüzünüzden gülücükler hiç gitmesin!

      Sil
  11. bize ne var :)
    hepsi harikaymış
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı herkese var da sırayla!

      Sil
  12. çok güzel gerçekten kiskanmamak elde degil harika olmus
    sevgiler, iyi hafta sonlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma kıskanma sıraya gir :)

      Sil
  13. haha :)çok sürprizli bir yayınmış bayıldım !! ahhh öyle bir dikiş köşem olsa ne güzel olurdu. ben şu köşe yaz köşesi bu köşe kış köşesi diye evin içinde gezip duruyom. böyle düzenli dikiş odası ne de güzel olurdu. birgün kendi evim olunca kesinlikle kendime muhteşem bir dikiş odası yapmak olacak.
    mutlu hafta sonları dilerim güzel öğretmen :)
    sevgiler ..<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz artık bana da azıcık dikiş öğretirsin bu güzel köşenin hatırına:)

      Sil
    2. ahhh keşke öğretecek kadar kendimi uzman görebilsem. henüz ben de öğrenci görüyorum kendimi. sizin yaptığınız 40 yama ,benim değme dikişlere taş çıkartır bir itinaya ve güzelliğe sahip.

      Sil
  14. Nurdan Hanım'ın göl manzarasında ben de bir çay içerim yav çok canım çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi davet eder zaten Nurdan hanımcığım,konukseverdir benim canım arkadaşım!

      Sil
    2. Evler, göller, çaylar size kurbandır; başımın üzerinde yeriniz her daim :D


      Sil
    3. Nurdan Hanım ,hemen geliyom !! adresi verin yeter :) bu güzel manzara hangi il sınırlarında aceb ?büyük ihtimal ecnebi memleket

      Sil
  15. Ama ben cook kiskandimmm...

    YanıtlaSil
  16. Ahhhh, nasıl da geç görmüşüm!!!!! Bu armağanlar öyle zarif, öyle içtenlikle düşünülmüş ki, bayıldım.... O köşeyi zaten kimselere kaptırmam. Umarım ellerim iyileşir de gerçekleşir bu hayal:)) Diğer arkadaşların armağanları da çoooooooook güzel. Yürekten sevgilerimi gönderiyorum komşucuğum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşucuğum sizleri aslında ne kadar tanıdığımı ve ne kadar da çok sevdiğimi söylemek istemiştim ben ...
      Sizi memnun edebildiysem ne mutlu bana!
      Biz de size yürekten sevgilerimizi gönderiyoruz!

      Sil
  17. çok hoş bi fikir, ne kadar çok detay biliyoruz birbirimiz hakkında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu söylemeye çalıştım zaten,dilim döndüğünce:)

      Sil
  18. Oooh, bu birbirinden güzel fotoğraflara bakmak da benim hediyem oldu, hatta benim hediyem herkesinkinden de güzel olduuuuu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif seni unuttuğumu sanma!
      Pinterestte bu görseller karşıma çıkınca "aa bunu Nurdan hanım ne çok sever,bu tam İjlallik" derken oluştu.

      Pinterest bir hazine!

      Sil
  19. bööööööö hüngür hüngür hüngürrrrr bu gözyaşlarım,adımın olmayışındanmı acaba :(( 2 kavanoz bir country ev sıkıştıramadınmı şu zavallı bakterine:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakterilerin en şirini olmaz mı?
      Herkese hediyelerim var ama sırayla!

      Sil
  20. Bayıldım ben hediyeme. Her bir hediye nasıl da sahibini çağrıştırıyor gerçekten de. Çok çok teşekkür ederim Nilgün Ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin vazo da biraz dinlensin hem böylece :)

      Sil