About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

28 Şubat 2013 Perşembe

Görgüsüz bir İzmirli'nin karlı Kiev macerası / kısım 2

Sevgili Nurdan Hanım - elleri dert görmesin- Kiev gezimizi bol fotoğraflı  ve deneyimli turist rehberlerine taş çıkartırcasına o kadar güzel anlatmış ki... Bloğunu ziyaret etmek isterseniz bağlantıya tıklamanız yeterli .

Ben de son bir kaç fotoğraf ve ayrıntıyla bu konumuzu noktalamak isterim. 


Bu çanta iç mekanlarda" bere şapka atkı üçlemesini nereye koyacağız?"sorununu çözdü,o nedenle hemen her fotoğrafta baş rolde kendileri :)


 Şehre muhteşem bir giriş yapalım dedik ama kapıyı kilitlemişler :(


Binaların sarı-kırmızı,mavi ,yeşil renklerine bayıldım!


Nurdan Hanım ve de eşim hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak sizler için bol bol fotoğraf çektiler:)


Bu sokağa bayıldım bennn!!!


Aman ne çok konuşuyorlar bir bilseniz. Hem de hayvansever falan değiller kürklü hatunlara her adımda rastlamak olası...

 
Doğa şehrin dışına çıktıkça daha da güzelleşiyor.


Sevgili Sasha kahrımızı ne çok çekti bir bilseniz.  Otobüse metroya,taksiye binmeden -hiç zaman kaybetmeden- bizi her yere taşıdı durdu. Hoş teşekkürlerimiz asıl Nursun Hanım'a ama Sasha'nın da hakkını yemeyelim!

Hani derler ya "bir insanı tanımak için onunla ya seyahate gidin ya da yemeğe " ) diye (yoksa böyle değil miydi ?) Biz yalnızca 2 kez yüzyüze görüştüğümüz ama telefonla ,mail yoluyla hemen her gün haberleştiğimiz sevgili Nurdan ve Nursun hanımlarla seyahate çıktık ve "bir insanı ne zamandır değil ne kadar tanıdığın önemlidir " diye bir sonuca vardık. Biz artık 4N grubu olarak -Allah izin verirse - Ölene kadar dostuz!

Kalın sağlıcakla!

22 yorum:

  1. Colettecim Kiev maceranız harika geçmiş.İmrendim size.Nice güzel dostluklara demek istiyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Canan hanımcığım.
      Benden de size sevgiler,selamlar!

      Sil
  2. Aslan Nilgun hanim, son paragrafin son cumlesi hakketen son nokta olmus.

    Daha bunun uzerine bisey yazilmaz zaten.

    YanıtlaSil
  3. 'Bir insanı ne zamandır değil ne kadar tanıdığın önemlidir ' sözünün altına imzamı atarım çok doğru bir cümle.
    Allah siz güzel dostları hiç ayırmasın, ne güzel bir buluşma olmuş.
    sonunda yağan kar fotosunu görebildik.

    kürk severler hayvanları daha çok sever, hayvanlar olmasa kürkü giyemezler ki!
    tabii bu sevgileri tek taraflı bir sevgi hayvanlardan sadece bir şeyler almayı düşünen ama karşılığında hiçbir şey vermeyen bir sevgi.
    o kürklerin ne acılı yöntemlerle elde edildiğini bilip giymek de ayrıca bir soğuk kanlılık gerektirir.
    kilitli kapıya açıl susam açıl demeyi denediniz mi ? belki işe yarardı canım :)
    güzel görseller !! Nurdan Hanım 'ın yakından fotosuna ayrıca bayıldım !!
    maşallah Allah nazardan saklasın Nurdan Hanım'ın cildi ne kadar güzel, tam benim sevdiğim cilt yapısı. ben bu konulara pek meraklıyım da ordan dikkatimi çekti. acaba soğuk yerlerde yaşamak cilde iyi mi geliyor yahuu!!
    ben senelerdir onun sapı bunu kökü maskesi yapacağıma kars 'a taşınsam daha mı iyi gelirdi acaba cildime.
    ben bir düşüneyim bu konuyu :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizciğim hakikaten hayvanları severler değil mi?
      Öldürmek için beslerler,almak yalnızca almak için beslerler...

      Efenim güzel dilekleriniz için çook teşekkürler. En kısa sürede hep birlikte şöyle "Bir münasip zamanda mesela saat 10 da buluşsak Kordon'da " hem çay içsek hem dedikodu yapsak ?
      Nurdan Hanım'ın cildini mesela konuşsak:)))O şanslılardan biri de benim eşimdir ve yüzünde tek kırışık yoktur,yakında bana "kardeşinle mi geziyorsun " diyecekler diye korkuyorum vallahi!

      Kars' taşınma işini ben de düşüneyim bir...

      Sil
    2. :) Kordonda çay içme fikri pek güzelmiş :)inşallah nasipse olur.Hem belki ciltle ilgili Nurdan Hanım'ın gizli tarifleri vardır da, söylemiyordur . yakından sorup öğreniriz.
      evet eşinizin cildide güzel maşallah !! genetik mirası eşinizin de güzel demek ki. benim hangi genetik mirasım güzel acaba diye bir düşündüm de tek iri yarı kemik yapım geldi aklıma.
      yaşlanınca kemiklerim yavaş erir tek avantajım o , başkada bir genetik miras bulamdım yav !
      ayrıca siz de çok güzelsiniz maşallah !
      sizinde güzel genetik mirasınız var. :)

      Sil
  4. Birtanecik Nilgün Hanım, bu vurucu cümlelerle son noktayı ne güzel koymuşsunuz; ötesi sözün bittiği yer olmuş...

    Madem Filiz Hanım laf atmış; buradan cevap hakkımı kullanayım.
    Sevgili Filiz Hanım; iyi bir cilt için öncelikle cilt konusunda iyi bir gen gerekiyor :)) Bize şişmanlık genlerini pompalasalar da özellikle babamdan aldığımız genler ile bu yaşta kırışık olmadı daha. Kaz ayağı bile yok.

    Ayrıca bunun değerini bilmek için makyaj ile cildimi yormaktan 10 sene evvel vazgeçtim. Onun yerine cildi susuz ve nemsiz bırakmamaya,yaz ve kış olabildiğince soğuk duş almaya ve son birkaç yıldır da güneş alerjim nedeniyle güneşe çıkmamaya çalışıyorum. Faydasını çok gördüm...

    Cildim karma ama kuruluk ağır bastığı için maskeden ziyade nemlendiri kullanmak bana iyi geldi...

    Özetle böyle :))Soğuk yerlerde yaşamak bizim ruhumuza iyi geliyor, mutlu oluyoruz. Mutlu insanların içinden dışına taşan güzel enerji cildini de ışıldatır ayrıca :))



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan Hanım, sizin uyguladığınız yöntemleri ben de uyguluyorum ,yazın şemsiyeyle dolaşan biriyim hatta, ama işe yaramıyor. kışın soğuk duş kısmı hariç tabii :) zatüre olurum ben yahuu !! zaten eklem ağrısı çeken biriyim.
      çok alerjik bir cildim var, en küçük mekan değişikliği cildime yansır.
      kesinlikle genetik mirasla ilgili katılıyorum . soğuk yere taşınmam fayda etmez diyonuz yani :)

      Sil
    2. Nurdan hanımcığım siz bu güzelliğiniz için bence babanıza teşekkür edin!
      Bol su ,soğuk hikaye! Yalnız hakikaten güzel cildiniz maşallah maşallah!

      Sil
  5. Ana ben size hoşgeldiniz yorumu yapmıştım.Kaybolmuş...
    neyse Hoşgeldiniz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunay hanımcığım bu aralar benim yorumlar da kayboluyor. Telefondan yazmayı beceremiyorum diyordum ama galiba blogspottan kaynaklanan bir problem. Olsun varsın ben selamınızı aldım!
      "Hoşbulduk!"

      Sil
  6. Acaba az evvel yazdığım yorum kaybolmadan yerine ulaşabildi mi? Çok meraktayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok dışarıdaydım ,geldim baktım. Kaybolmamış!

      Sil
  7. Sizinle gezmiş gibi oldum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -miş gibi yapmayalım bir dahaya birlikte gezelim mi?

      Sil
  8. Nilgun abla hosgeldiniz,hem buradan hem de Nurdan Hanim'in blogundan fotograflarinizi ve maceralarinizi takip ediyorum.Vallahi gezinize bayildim,Allah nazarlardan saklasin.Insan anlastigi guzel dostlarla nereye giderse gitsin o gezi o yer hic unutulmuyor ve cok dolu dolu geciyor :) Eee zaten son cumle yeter anlatmaya sanirim..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcığım hoşbulduk!
      Amin amin! Allah nazardan saklasın gerçekten de. Sevgili Nurdan ve Nursun hanımlar bizi krallar gibi ağırladılar vallahi. Hele bana tam bir kraliça muamelesi yaptılar ki alışabilirim :)))

      Benden de sana sevgiler canım!

      Sil
  9. Bir görgüsüz İzmirli de burada var ve bu kış gerçekten kar göremedi diye çok mutsuz... Ama Colette sen çok güzel görmüşsün ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  10. ben kız kıza gittiniz sanmıştım coletteciğim,
    çok güzel geçmiş...
    daha nicelerine diyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Ah arkadaşım görüşmeyeli neler neler yapmışsınız böyle kiev gezmeleri evde yumaklarla dans, ayrıca birde pachwork kursu projesi varmış doğru mu? keyfiniz sağlığınız yerinde olsunda gerisi oyalanmak değil mi zaten.. kendinize iyi bakın olur mu?görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şükran hanımcığım,Kiev seyahati dışında eğlenceli bir şey olmadı hayatımda. Ev taşı,koştur koştur... Sil süpür yıka ütüle. Buna ilaveten kızlar...
      Örgü bile kocaman değil de işte oyalanmalık bir iş yapıyorum.Neyse buna da şükür bahar gelince canlanır ,üretimlere hız veririm inşallah!

      Öptüm sizi kocaman!

      Sil