About Me

Fotoğrafım
İzmir, Turkey
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

21 Şubat 2013 Perşembe

Görgüsüz Bir İzmirli'nin karlı Kiev maceraları / Kısım 1





Zilyon tane fotoğrafı düzenler düzenlemez Kiev maceralarımı anlatmaya başlayacağım. 
Gece 4 civarı İzmir' de - evde - olabildik o nedenle yorgun ve uykusuzum.
Dolu dolu bir tatildi . Ben kendim adına her anından çok keyif aldım!
Kiev bana tüm şirinliğiyle lapa lapa kar hediye etti durmaksızın.
Çok sevdim ben bu sade ama klas  ,tarihi ama modern şehri çook!!!



Son gün kendimizi kaybettiğimiz kocaman craft dükkanından küçük bir bölüm .
Allahtan son gündü eğer ilk gün uğrasaydık tüm tatil paramızı harcar da çıkardık buradan. 
Neler mi aldık? Sonra...



İnsanlar büyüdükçe egoları küçülüyor. İşte tanıyabileceğiniz en alçak gönüllü ama en kültürlü ,en donanımlı ve en harika iki insan! 
Sevgili Nurdan ve Nursun Hanımlar !

Bazılarınızın (!) tahmin ettiği gibi biz orada buluştuk ve harika zaman geçirdik. Sizi çok seviyorum canım arkadaşlarım benim !

Kiev izlenimlerim için biraz bekleteceğim sizi.
Şimdilik hoşçakalın !

61 yorum:

  1. "insanlar büyüdükçe egoları küçülüyor". Ne kadar güzel bir laf ettiniz, bayıldım. Eğer büyüyen insanın kalbiyse aynen öyle oluyor gerçekten, ama öyleleri var ki büyüdükçe adeta kalpleri küçülüyor egolarının dünyasında boğulup gidiyorlar.

    Güzel bir yolculuk olmuş belliki, çok sevindim. Ben de severim kuzeyi. Gezi detaylarını merakla bekliyorum;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel anlamışsınız ki...
      Gezi detaylarını hazırlıyorum,yakında yayınlarım.
      Sevgiler!

      Sil
  2. Hoşgeldiniz. Diğer kısımları merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk.
      Detaylar pek yakında Edacığım:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere sen de gel Tülin!

      Sil
  4. Ayyy heyecanla bekliyorum gelecek postları... Ne güzel bir tatil olmuş şu bir kaç fotoğraftan bile belli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nohutcuğum çok keyifli bir gezi oldu.
      Detaylar geliyor!

      Sil
  5. hoşgeldin...
    2.,3. kısımları bekliyorum ve
    bundan sonraki turlardan haberim olsun diyorum:)

    YanıtlaSil
  6. hosgeldin colette!
    izlenimleri merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçinciğim hoşbulduk.
      Detaylar yakında geliyor!

      Sil
  7. resimlerinizi merakla bekliyorum ...hoşgeldiniz ..

    YanıtlaSil
  8. Bize sizi cok seviyoruz sevgili ogretmenim...

    He he...Tanimlama, genisledikce egolari kuculen olsa bize cuk oturacakmis :))))) Cemaat-i muslimine, tosbaga ikizleri taktimim olmus.

    Kiev'e gelince.... alcakgonullu, guzel kiz. Ne yazik ki mutlak gorulmesi gereken yer listesinde hic yer bulamayan bir guzellik... Keske herkesin tanima firsati olsa.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nursun hanımcığım tevazunun bu kadarı...

      Kiev gerçekten hakettiği yeri bulamamış naif bir hanım.Bakalım en azından bizi okuyanlar onu biraz olsun tanıyıp keşfe çıkabilir.

      Sevgiler!

      Sil
  9. Meğerse kar özlemişim ben, ne kadar güzel geldi fotoğraflar...Çok merak ediyorum Kiev izlenimlerinizi, bizim de listemizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşegül karı çok severim ve çok da özlemiştim.
      Kiev karlar altında nazlı bir gelindi ama baharı daha da güzelmiş aklınızda bulunsun:)

      Sil
  10. Hoşgeldiniz Nilgün hanımcığım yazınızı okuyunca ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım.Sizi, Nurdan ve Nursun hanımı tanımak sizlerin doyumsuz sohbetini dinlemek tarif edilmez bir mutluluk.Birlikte vakit geçirmenize çok sevindim diğer izlenimlerinizi merakla bekliyorum.
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap hanım hep derim ya "bu blog yazma bana sizleri tanıma şansı verdi,o nedenle çok memnunum " diye. Sizin yeriniz bende bizde çok özel. Kiev'de sizi o kadar çok andık ki zaten yanımızda gibiydiniz.

      Benden de sevgiler!

      Sil
  11. Bu içten gülümseyen, sıcak kalpli türk hanımları, Kiev'deki tüm buzları kalplerinin sıcaklığıyla eritmişlerdir Allah bilir.
    Birici kısım Kiev maceralarına bayıldım 2. kısmı bekliyorum!!
    çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz.
    Ve de sormak isterim bu fotoğraflardaki hanımlardan hangisi Nurdan Hanım, hangisi Nursun Hanım? malum ikiz olunca ben karıştırıyorum da :)
    İzmir kara sularına hoşgeldiniz !!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağı çınlatılanlardan biri de sendin Filizciğim. Nurdan hanımlarla adını anmadan geçirdiğimiz gün olmadı.

      Vallahi sana tek tahmin hakkı veriyoeum. Haydi bil bakalım hangisi Nurdan hangisi Nursun hanım? Yaşasın kötülük!!!

      Sil
    2. Benim kulağıma yağan karlar demek Kiev üzerinden geliyordu :)
      bu sorunun cevabını bilmiyorum öğretmenim, çalışmadığım yerden sormuşsunuz :)
      dün elektrikler ,sular kesikti çalışamadım. siz cevabı verin söz öbür sınava daha çok çalışacağım :)
      Şalı olan Nurdan Hanım olabilir mi ?
      Nurdan Hanım, ördüğü güllü boyunluğu taksaydı cevabı kolay bir soru olurdu. Neden takmamış güllü boyunluğunu canım !!

      Sil
  12. Hoşgeldin Colettecim. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Canan hanımcığım!
      Arkası yarın:)))

      Sil
  13. Tatilinizin her anının tadına varmış olmanıza çok mutlu oldum.
    Paylaşacağınız fotoğrafları ve detayları heyecanla bekliyorum:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşımcığım çok bekletmeyeceğim :)))

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Zeynep kar bir şehri çok fotojenik yapıyor öyle değil mi?

      Sil
  15. Nasıl özeniyorum sana bir bilsen..Buraya her uğradığımda içim kıpır kıpır oluyor,hayatta yapmak istediklerime bir yenisi ekleniyor....
    Diğer postları dört gözle bekliyorum.Sen önce yorgunluğunu bir at üzerinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İjlalciğim hayat kısa yapılacak şey ,görülecek yer çok. Allah sağlık versin,planladığımız her şeyi yapamasak da hayatı dolu dolu yaşamalıyız öyle değil mi? Tabii önce sağlıklı olmalı insan ...
      Duygular karşılıklı ben de sana konuk olunca huzur buluyorum. İnce zevkine hayranım ve eminim ki çok iyi bir ev sahibisin.
      Antalya'ya gelmek için nedenlerim artıyor!

      Sil
  16. neler aldınız çok merak ediyorum :)) sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tasarıbell neyse ki son gün uğradık ,yoksa dükkanı talan edecektik ve tatil paramız da kalmayacaktı.
      Aldıklarımızı yayınlarım bi ara:)
      Sevgiler!

      Sil
  17. Ne kadar güzel fotoğraflar, devamını çok merak ediyorum doğrusu, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı en kısa sürede hazırlayacağım.
      Benden de sevgiler!

      Sil
  18. of offfff
    harika ....harika evet bekliyoruzzzzz
    hepimiz
    arkadaslarinda seni cok seviyor sevgili coletteeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman yürekli arkadaşım ,sevgili Cihan!
      Çok bekletmeyeceğim sizi yeni yazıyı bir iki gün içinde hazırlarım.
      Sevgiler!

      Sil
  19. Sevgili Colette,
    Ben Kırım Alushta da yaşıyorum şu anda ve Mart,Nisan gibi 2 günlüğüne Kieve gideceğim, craft dükkanının adını rica edebilirmiyim çok güzel görünüyor. Ayrıca Kiev geziniz ile ilgili diğer postlarınızı merakla bekliyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serap ,arkadaşım Nursun hanım bir süredir Kiev'de yaşıyor bizi dükkana o götürdü. Adı nedir nerededir inanın hiç bir fikrim yok ama bu yazıyı görüp size bilgi verecektir mutlaka.

      Benden de size sevgiler!

      Sil
    2. Adres geldi bile :)

      Киев
      Салон модного рукоделия «HobbyStyle»
      Украина, Киев
      ул.Красноармейская, д.108, 1-й этаж, м. Дворец "Украина"

      Store "Hobby Style"
      Krasnoarmeyskaya 108, Kiev, Ukraine

      Sil
    3. Bu bizim gittigimiz Padol'daki dukkanin adresi. Merkezdekini Nilgun Hanim yazmis.

      Адрес: Украина, г. Киев
      ул. Хоревая 19 А
      Телефон: +38 (044) 425-11-56

      Sil
    4. Sevgili Colette ve Nursun,
      Beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam çok teşekkür ederim :) harikasınız. Buradaki imkanlarla ahşap boyama ve kanaviçe yapmaya devam ediyorum.
      Blogunuzu ve postlarınızı beğenerek takip ediyorum ...

      Alushta dan Sevgilerimle...

      Sil
  20. Allahııımm güzellikler bir araya gelmiş! Ne tatlısınız:) Ama Nilgün Abla'cığım haketmiyor muydun kar'ı yani;) Belli kalbin pır pır etmiş oralarda ve pek tabiki bizim de buralarda;) Allahım hep böyle güldürsün hepiniz yüzünü, ne kadar mutlu zamanlar geçirdiğiniz hepinizin yüzünden okunuyor! Gönülleri güzel, yüzleri güzel, heyecanları bitmeyen ama evet tahmin edildiği üzere yaşı büyüdükçe gerçekten insanın egoları küçülüyor sanırım.. Sizleri çook seviyorum. Dinlenin tabiki kesinlikle güzel bir dinlenceden sonra yavaş yavaş hepsini anlatırsınız bizler de keyifle nasipleniriz. Sevgi ve Selamlar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancığım ben çok şanslı bir insanım ki Allah karşıma bu kocaman yürekli insanları çıkardı. Çok güzel günler geçirdik ve siz blog dostlarımızın kulaklarını da çın çın çınlattık:)

      Benden de sevgi ve selamlar!

      Sil
  21. Hoşgeldiniz Nilgün hanım, ayrıntıları merakla bekliyorum, arkadaşlarınız da aynen söylediğiniz gibi, onları tanıma şansına erişmiş biri olarak altına imzamı atıyorum ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama Esenciğim sevgili Nurdan ve Nursun hanımlar için söylenecek çok güzel sözler var ama onlar her zamanki mütevazi halleriyle bize izin vermezler . Baksana ortalarda yoklar bile:)
      Benden de sevgiler!

      Sil
    2. Charli-Tango-Izmir, takipteyiz, tamam.

      Buralardayiz Nilgun Hanimcim, gunaydin. Devamini ne zaman yaynlayacaksiniz? Ben de merakla bekliyorum. Guzel resimler vardi, bence merakta birakmayin bizleri. (PS: Bizsiz resimler makbulumuzdur ) :))))

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)
      Benden de sevgiler!

      Sil
  23. Keyifli bir tatil olduğundan eminim. Fotoğraflar bir an önce yayınlansın da bizde gitmiş kadar olup keyiflenelim :)Ne mutlu çok sevindim adına Nilgün Hanımcım .. Öpüldünüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler !
      Söz çok yakında yayınlayacağım.
      Ben de size kocaman bir öpücük yolladım aldınız mı?

      Sil
  24. Nilgün hanımcım,
    Daha nicelerine de ulaşırsınız dilerim.Bakın herkes hemen yorum yapmış acilen.Sanatçı ruhlu üretken insanlar başkalarının sevincine neşesine nasıl da seviniyorlar.
    Sizin adınıza çok sevindim ben de.Bu geziyle Nurdan hn.ları da tanıdığıma çok sevindim. Bloglarında yazdıklarını okuduğumdan onları merak ediyordum, ilginç kişiler.
    Neşeniz ve sağlığınız bol olsun.e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emine hanımcığım güzel yüreğiniz ve güzel sözleriniz beni yine çok mutlu etti. İyi ki varsınız!
      Sevgilerimle!

      Sil
  25. çantanızı nerden aldınız çok merak ettim :)
    deseni cath kidston dimi, yanlış mı görüyorum yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmadın çantam C.K.
      Londra'dan almıştım ama sanırım 3-4 yıl kadar oldu.

      Sil
  26. Sevgili komşum, ne iyi ettiniz de gittiniz oralara. Sanırım blog dostlarımızı da gördünüz. Sizin adınıza çok mutlu oldum. Kiev'de yakın akrabalarımız olmasına rağmen daha bana kısmet olmadı. Oranın kültür ve sanat zenginliklerini görmeyi çok arzu ediyorum gerçekten. Fotoğraflarınız harika. Daha nice güzel geziler kısmet olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum inşallah size de kısmet olur bir gün gider gezersiniz. Akrabalarınızın olması ise ayrı bir şans. Biz de sevgili Nursun hanım'ın vasıtasıyla gezdik çok da iyi oldu.

      Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.
      Sevgiyle kalın!

      Sil
  27. Nilgünüüüm... hoşgeldiiin :)
    O açık pazar harika bu biiiir :)
    Minyatürleri göremediğine... göremediğimize üzüldüm bu ikiiii :)
    Hobi dükkanını hiiiç görmemiş olayım bu üüüüç :)
    (!) bazıları...ndan biri ben oluyorum yanılmıyorsam bu döööört :)
    :))

    YanıtlaSil
  28. Я випадково натрапила на ваш чудовий блог. Переглядаючи його натрапила на знайомі краєвиди! :) Дуже приемно що вам сподобався Київ!
    Гарного дня!!!
    Вікторія із Київа.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Я так рада, вашого візиту. Спасибо. З повагою!

      Sil